Araberna!

Hej! Kollade på Araberna för ett tag sen, så fina *-* dock fortfarande osäker på om jag kommer köpa nån av dem i mitt nästkommande hästköp.. Dom är jättefina, men osäker på vilken jag vill ha.
 
Vill nog inte ha den svarta för har redan Ninja, och planerar en Frieser. Isåfall skulle jag få 3 svarta hästar i stallet och det vill jag inte. Palominon var jättefin, men känns heller inte som en Haley-häst. Skimmeln är jag typ inte ens intresserad av haha.
 
 
Det är denna jag funderar på mest, jättefina tecken, älskar bläsen och den lite apelkastade palominofärgen. Stor tummen upp helt enkelt.
 
 
Denna är också väldigt fin, skimmelfärgen är bra gjord med lagom med skuggor, tycker om att manen & svansen är lite detaljrik; man kan se att manen har lite slingor av mörk grått, och svansen är tonat med mörkgrått.
 
 
Denna är en svart skönhet, alltså den svarta färgen har dem verkligen lyckats med! Och älskar att den glänser, så himla fin & välgjord.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

northbell.blogg.se

Starstable blogg till 100%

RSS 2.0