Ny design har anlänt!

Hejsan! Nu har en helt sprillans ny design kommit. Det är en lånedesign, som jag har suttit i flera timmar med och pysslat med. Lagt in en massa trevliga grejer i menyn, såsom instagram där ni bland annat kan se lite av vad jag uppdaterat om direkt i menyn. :)
 
Placerat lite info om hästarna där och så. Och anledningen till att det inte är skrivit något överhuvudtaget om lilla Wildchaser är för att jag snart kommer att sälja honom, känner att han trots allt inte var någon häst för mig tyvärr. Hur som haver så vet jag inte helt säkert när headern kommer dyka upp, just nu står huvudet stilla och tomt på idéer när det kommer till det ämnet så har ni någon bra idé får ni mer än gärna kommentera den.
 
Annars är jag supernöjd med bloggens nya utseende, det behövdes verkligen en ny förändring och jag är mer än taggad på att börja blogga ännu mer.
 
 
Stronger - Kelly Clarkson ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

northbell.blogg.se

Starstable blogg till 100%

RSS 2.0