Stjärnsetet?

Ni vet bland alla julklappar så finns ju även stjärnsetet, stjärnoutfiten som jag brukar kalla den för. Det finns ju två olika tröjor om mitt guldfiskminne kommer ihåg rätt, en speciell hjälm men den kan man köpa, ett stjärnträns till hästen och en stjärnsadel.
 
Själv tycker jag det "setet" är sju-jäkla-snyggt och vill inget hellre få alla klädesplagg som ingår i det. En sålänge har jag hjälmen, ena tröjan som är mörkgrå med stjärnor/ prickar på och stjärnsadeln. Jag vill hemskt gärna ha stjärntränset men vet inte om jag hinner få det. Igår fick jag 5 st önskningar av Rådsman i Silvergladebyn, renpulver och så vidare. Låg efter med juluppdragen så fick det igår lol haha!
Har dock inte bytt in mina önskningar hos tomten än, ska göra det. Så då hoppas jag att jag får stjärntränset så att min stjärnoutfit blir komplett och jag skulle inte tacka nej till den andra stjärntröjan heller (enligt mig är den mycket snyggare än den gråa hehe).
 
Vad säger ni, har ni lyckats samla hela stjärnsetet? :)
 
 
Snygga Golden passar väl som ren hehe. :))
Esmeralda Silverforce
2013-12-26 @ 09:29:39
URL: http://monokerus.se

Jag har fått fatt i hela stjärnsettet, det som jag utöver det inte fått tag i är misteln samt de svarta bootsen xP




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

northbell.blogg.se

Starstable blogg till 100%

RSS 2.0