Tankar om arabköp

Fortfarande är jag grymt osäker på om en arab ska få flytta hem till mig imorgon.. Om det är dubbla sc helg imorgon, men frågat runt lite och alla verkar vara överrens om att det är imorgon så det är bara att vänta och se. :) I alla fall innan jag rymmer helt från ämnet. Jag tycker de arabiska fullbloden är otroligt vackra, när jag ser deras huvuden så dör jag typ varje gång inombords haha.
 
Väldigt fina, de har ju ett lite annorlundare steg också, de rör på sig och är helt unika, och de är även lite mindre än våra starthästar. Men den som jag mest vill ha är den svarta, älskade den första stunden jag såg den och har redan ett namn isåfall ehhe. Men vill verkligen inte göra ett felköp, blir ju fattig i onödan då ahaha. :( Men ska eventuellt provrida Selenas arab sen, så då får vi se hur jag känner då isåfall! :D
 
Kommer bli mycket svarta hästar förmodligen i mitt stall, men whatever gillar man svart så är det kört. ;)
Btw, sorry för dålig bloggning idag men har inte direkt haft något intressant att skriva om. Jo mitt spel har varit jättedrygt idag, tappade kontakten med spelservern 24/7 så det gick lite dåligt med de dagliga i SB idag. ;___; tjurar fortfarande över det men ska kanske ge det ett försök om en stund igen.
 
Såååå fin. *-*
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

northbell.blogg.se

Starstable blogg till 100%

RSS 2.0