Träning med Wanja

Idag tog jag ut Smokemist (Wanja) till paddocken i valedale. Körde med lite trickträning, NH osv. Började med att hon fick springa runt lite lös i paddocken och efter en stund kom hon fram till mig i mitten. Tränade lite olika trick med henne, även att hon skulle följa mig om jag gick/sprang någonstans i paddocken. Det gick jättebra, hon skötte sig fin fint och jag kände att jag fick bra kontakt med henne! 
 
Wanja är ju bara 4 år gammal en sålänge och endast grundutbildad, inget mer så kommer jobba ganska mycket med henne så jag lär känna henne och hon bli mer utbildad & så.
 
 
Juliette Stardawn
2013-12-23 @ 18:42:20
URL: http://jstardawn.blogg.se

Åh vilken fin bild *-* Det blev Smokemist ändå!

Svar: Tack! :3 japp, efter många timmar av total beslutsångest så. ;)
Haley Northbell




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

northbell.blogg.se

Starstable blogg till 100%

RSS 2.0