Fiskemedalj

Hejsan! I förrigår tror jag det var fick jag faktiskt fiska upp Guldfisken eller vad det var för nåt, så efter många om och men fick jag min första fiskemedalj! Känns som om jag kommer någonstans med fisket nu i alla fall. ;) Näst på tur står Valedalegäddan, men det dröjer nog några dagar innan jag får fiska upp den firren ^^
 
 
Inte kul att fiska, men lika bra att köra på på en gång så jag får bort det ur världen. Synd bara att det finns typ tre fiskefraktioner och jag har påbörjat två. Hämtade dock bara metmaskar i ML idag för vem orkar springa mellan VD & FG för att fiska, no way I'm to lazy. Sen så hatar jag när man får "Bra fiskat! Men fisken slet sig.." vill bara dunka huvudet i väggen ibland hehe. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

northbell.blogg.se

Starstable blogg till 100%

RSS 2.0