Min levlingstaktik

Hejsan! Jo även jag har ändrat mitt sätt att levla. Förut levlade jag samma häst ända till den nådde level 15. Problemet var bara att jag red just den hästen så grymt mycket att jag tillslut tappade intresset för hästen, och det är ju inte så himla kul.
 
Så för ett tag sedan läste jag på Juliettes blogg att hon skulle växla mellan sina hästar när hon levlade. Då blev jag och sugen på att pröva idén. Sagt och gjort! Nu levlar jag olika hästar, har som mål att att levla 5 levlar åt gången så när Carisma är i level 5 kommer jag byta till Wilda (fd Ninja, Nightdream) och ta slutspurten till level 15 då hon är i level 11 nu. Henne till exempel levlade jag bara i början innan jag prövade att växla hästar. Sedan efter henne står Wanja på tur och sen Carisma igen och så vidare.
 
Tycker det är ett jättebra sätt, man tröttnar inte på sina hästar och kan variera. Sen ibland levlar jag kanske någon extra level om jag har lust. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

northbell.blogg.se

Starstable blogg till 100%

RSS 2.0