Bättre sent än aldrig - Nyårslöften

Nu tänkte jag haka på strömmen som alla om något sent. Dessa nyårslöften! Jag har lite mål med båda bloggen och Starstable nu året 2014. Såhär ser det ut;
 
För Star Stable
- Levla upp alla mina nuvarande hästar.
- Får bara köpa en till häst om resterande är fullevlade.
- Bli bättre på att mata pållarna (hehe).
- Bli bättre på att spara sc, mål 2000 sc på än och samma gång.
- Bygga upp så mycket ryktesfraktioner jag kan, men framförallt SB rykten.
- Inte stress-levla, stressa med dagliga mm utan bara ha kul och göra sånt när jag känner för det, men ska ändå ha alla hästarna när året är slut fullevlade.
 
Bloggen
- Skriva minst 1 inlägg per dag, annars ont om tid tidsinställa 1/dag.
- Blogga på mina villkor och skriva om roliga och intressanta saker.
- Inte ta massa pauser från bloggen hela tiden, inte ok Haley!
- Utvecklas mer inom bloggdesign.
 
Det var vad jag kan komma på just nu, hoppas verkligen att jag fixar alla löftena! :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

northbell.blogg.se

Starstable blogg till 100%

RSS 2.0