Tillbaka på riktigt

Hejsan! Förlåt för mitt plötsliga försvinnande. Tog en lite mini-paus från Starstable och bara levde livet typ. Det behövs ibland tycker jag allt. I alla fall så har bloggen ännu en ny design som ni ser och ska försöka dras med denna ett tag nu, gillar den rejält och ska försöka knåpa ihop en header och åtminstone sätta in en profilbild.
 
Jag möttes även idag när jag loggade in av riktigt sura hästar som har den sämsta röda ksdljflaökä tråkiga smileysen, nej. :( Men jag orkar inte mata mina hästar heller haha, så seg på den fronten tror det allt är dags att jag ber stallhjälpen för första gången så jag får något gjort, gud. Har även rensat hela datorn på bilder så måste ta lite nya också.
 
Förresten så ska jag försöka uppdatera med minst ett inlägg varje dag, och jag bloggar nu på mina egna villkor annars blir jag bara så sjukt stressad och allt bara pajar och jag struntar i allt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

northbell.blogg.se

Starstable blogg till 100%

RSS 2.0